בדיקת זכאות להחזר מס שבח

בדיקת זכאות להחזר מס שבח – מי זכאי להחזר מס שבח?

אזרחים שמכרו לאחרונה נכס או נכסים, חשוב מאד שיבצעו בדיקת זכאות להחזר מס שבח באמצעות רואה חשבון שהוא מיומן בנישה זו. חשוב להדגיש כי עו"ד מוגבל ביכולות הטיפול שלו בנושאי החזרי מס – כך שרואה חשבון הוא האדם שיידע למצות את מקסימום החזרי המס המגיעים לך.

איך בודקים זכאות להחזר מס שבח?

הדרך המומלצת לבדיקת זכאות להחזר מס שבח היא לפנות לרואה חשבון, אשר עם ייפוי  כוח  יוכל להתחבר לבסיס הנתונים של רשות המיסים וכך לבדוק בצורה מהירה את הזכאות להחזר מס שבח, לאחר קבלת הנתונים השנתיים (טופסי 106) ומהמקומות שבהם עבדת או מהם קיבלת קצבה,(לחילופין במקרה שיש אצלך טופסי 106 של שני בני הזוג תוכל לשלוח אותם ללא צורך בייפוי כוח).

רואה החשבון ירכז את כל הנתונים בתוכנה ייעודית עבור הגשת הדוח השנתי, ינתח את כל האפשרויות ולהחזר הנגזרות ממצב האישי, מאופי העסקה ומההטבות המגיעות ללקוח ובתהליך הסימולציה הוא יראה אם ללקוח זה מגיע החזר מס שבח מקרקעין. במקרים רבים החזר מס שבח מגיע לעשרות אלפי שקלים וגם למאות אלפי שקלים וזאת על פי המקרה.

>>>> לבדיקת החזרי מס שבח בחינם וללא עלות ניתן למלא את השאלון בעמוד ואנו נסייע לכם בבקשתכם – למחשבון החזרי מס <<<<

 

בדיקה שנתית של תשלומי מס

תחשיב המס של כל אזרח הוא שנתי ולכן אם יש תקופות שבהן הוא לא עבד, קיבל דמי אבטלה או קצבה אחרת מביטוח לאומי, רף המס שנקבע לו בתחילת השנה אינו רלוונטי ולכן מגיע לו החזר מס. מעבר לכך כאשר חושבה המקדמה של מס שבח בעת מכירת הנכס, האוצר לא הביא בחשבון את זכאותם של כמה סקטורים לתשלום מופחת של מס שבח, או אי תשלום כלל.

הפחתה של מקדמת מס שבח

קביעה זו מתייחסת לאזרחים שהם למעלה מגיל 60 ולכן אחוז המס שהם משלמים הוא נמוך יותר. כמו כן לבעלי פטור מתשלום מס הכנסה עקב בעיה בריאותית, ולזוגות המוכרים את דירתם לאור הליך גירושים שהם עוברים. מעבר לכך משקיעים בשוק ההון אשר נגרמו להם הפסדים כספיים בשנת המס ורואה החשבון המומחה מבצע עבורם בדיקת זכאות להחזר מס שבח, מקזז את ההפסד מתוך הכספים ששולמו עבור מס שבח מקרקעין.

ברוב המקרים של הסקטורים האלה לאחר ביצוע בדיקת זכאות להחזר מס שבח, מסתבר שמגיע להם החזר כספי של סכומים גבוהים שמגיעים לעיתים לעשרות אלפי שקלים וגם למאות אלפי שקלים.

לאור זאת אנו נשמח לבדוק עבורכם את נושא החזר מס שבח באופן מעמיק וליידע אתכם מהו הצפי של החזר מס שבח דירה, כדי שנגיש עבורכם את הדוחות השנתיים לשנים האחרונות. כך תוכלו ליהנות  מכספי החזר המס שיועברו די מהר לחשבון הבנק שלכם.

לידיעתכם, משרד רואה החשבון רויסמן חשבים מספק שירותי החזרי מס בפריסה ארצית וללא תלות במקום מגוריכם, משרדנו ממוקם בעיר באר שבע ואנו מתמחים בשירות לכל אזור הדרום ניתן לקבל מידע נוסף גם בעמודים אלו:

>>>> לבדיקת החזרי מס שבח בחינם וללא עלות ניתן למלא את השאלון בעמוד ואנו נסייע לכם בבקשתכם – למחשבון החזרי מס <<<<


This entry was posted in . Bookmark the permalink.