רואה חשבון בערבה

מחפש רואה חשבון בערבה אשר יוכל לבצע את מלאכתו באופן המיטבי ביותר עבור העסק שלך?
משרדנו מתמחה בליווי כלכלי עבור חקלאים ועבור יישובים ייחודיים כמו אלו השוכנים בערבה. המטרה היא שכל עסק בהתאם לאופן ההתנהלות שלו, יפעל וישלם כספים על פי מדרגות מס ואחוזי הנחה אשר תואמים את ההטבות שיקבלו ישובים בדרום.

משרד רויסמן חשבים מעניק את כל המעטפת בנושא ניהול, דיווח והנפקת הדוחות השונים למס הכנסה, מעמ, ביטוח לאומי ועוד.. 

משרדנו מתמחה בליווי כלכלי עבור חקלאים ועבור יישובים ייחודיים כמו אלו השוכנים בערבה.

המטרה היא שכל עסק בהתאם לאופן ההתנהלות שלו, יפעל וישלם כספים על פי מדרגות מס ואחוזי הנחה אשר תואמים את ההטבות שיקבלו ישובים בדרום.

שירותי הנהלת חשבונות בערבה

עובדי משרד רואה חשבון רויסמן חשבים  המיומנים מלווים את כל הלקוחות שלנו בנושאים יום יומיים כמו:

  • טיפול בחשבונות
  • הגשת דוחות חודשיים או דו חודשיים בדרך מקוונת וקלה עבור הלקוחות. כך הם גם מרוויחים עוד כמה ימי אשראי והכספים יורדים באמצעות הוראת הקבע, ללא צורך בטרחה הקשורה בהעברת המחאות.
  • דוחות כספיים רווח והפסד – בהתאם למידע בהנהלת החשבונות, אנו מכינים באופן קבוע דוחות רווח והפסד כדי לראות את מצבם הכלכלי של העוסקים הפטורים, העוסקות המורשים, השותפויות הרשומות והחברות בע"מ.

על פי התוצאות, אנו משוחחים עם הלקוחות ומייעצים להם לבצע שינויים נדרשים כמו לדוגמה להפחית בשיעור המקדמות כדי לא ליצור תשלום מס מיותר, להפוך מעוסק פטור לעוסק מורשה לאור העובדה שההכנסות עברו את הרף של הכנסות בסך כ – 100,000 ₪ בשנה ועוד.

שירותי חשבונאות לעסקים בערבה

אנו ברויסמן חשבים מספקים את כל שירותי החשבונאות לעסקים בכל גודל ומכל אזור.

 

שכר לעובדים

חשבי השכר שלנו מכינים את דוחות השכר החודשיים לעובדים בחברות השונות, כולל חברות אשר עוסקות בחקלאות ומעסיקות כמות גדולה של עובדים זרים, אשר שכרם מחושב על פי החוק וללא תשלום מס מעסיקים לאור ביטולו.

פתיחת תיקים ברשויות המס

אדם שהחליט לפתוח עסק חדש או עסק נוסף אשר פונה אלינו, מקבל מאתנו הדרכה כיצד להפעיל את העסק החדש ובנוסף לכך אנו פותחים עבורו באפן מקוון ומהיר את התיקים הנחוצים ברשויות המס השונות:

עוסק פטור – תיק במס הכנסה, הפקת אישורים שנתיים לגבי ניכוי מס במקור ואישור ניהול ספרים ופתיחת תיק במוסד לביטוח לאומי.

עוסק מורשהתיק במס הכנסה לצורך תשלום מס, הפקת אישורים שנתיים לגבי ניכוי מס במקור ואישור ניהול ספרים, תיק במס הכנסה ניכויים עבור העסקת עובדים, פתיחת תיק במע"מ וקביעה אם העוסק יהיה חד חודשי או דו חודשי בהתאם לצפי ההכנסות השנתיות, פתיחת תיק במוסד לביטוח לאומי עבור העסקת עובדים.

שותפות רשומה – מסלול זהה לזה של עוסק מורשה ובנוסף לכך פתיחת תיק אישי במס הכנסה לכל אחד מהשותפים.

חברה בע"מ – מסלול זהה לזה של שותפות רשומה.

אם אתה צריך סיוע בתחום הפיננסי, אנא השאר מספר פרטים ונשמח לעזור לך.