מיסוי מקרקעין באר שבע

תשלום אגרות מיסוי מקרקעין באר שבע ואף תשלום חובות, מקדמות ושוברים זה דבר שנמליץ לכם לעשות בייעוץ רואה חשבון בבאר שבע המתמחה בתחום המיסוי כדוגמת משרדינו – רויסמן חשבים.

יתרונות בייעוץ רואה חשבון המתמחה במיסוי מקרקעין בבאר שבע

  • רואה חשבון יוכל לעזור לכם לוודא שאתם מקבלים את כל נקודות הזיכוי שמגיעות לכם.
  • כך תוכלו להימנע מתשלומי מס גבוהים מכפי שצריך, וזה יוכל להקל עליכם מבחינה כלכלית בסופו של דבר.

כך שהכול מתחיל בהתנהלות חכמה והתייעצות עם רואה חשבון מנוסה. 

מעוניינים בייעוץ מיידי? אנא השאירו פרטים בעמוד צור קשר ונשמח לחזור אליך בהקדם

רואה חשבון יוכל לעזור לכם גם בהגשת שומה או תיקונה במיסוי מקרקעין, כך שתוכלו לקדם את כל תהליך המיסוי ביעילות מרבית ולא להגיע למצב שבו אתם עושים דברים שאינכם בטוחים לגביהם בסופו של דבר. בחירה ברואה חשבון מנוסה זוהי הדרך הטובה ביותר לדעת שאתם מתנהלים נכון בהיבט המיסוי.

לידיעתכם – החזר ממוצע של מס שבח עומד על כ-10,000 ש"ח 

לשאלון בדיקת החזרי מס שבח – ניתן למלא שאלון קצר זה ואנו נחזור אלייך עם אפשרויות החסכון והחזרי המס הייעודיים שלך.

הצהרה על עסקת מקרקעין

כאשר אתם נמצאים לקראת ביצוע של עסקת מקרקעין, חלה עליכם החובה להצהיר עליה ברשות המיסים. רוב עסקאות המקרקעין מתבצעות על ידי עורכי דין אשר דואגים לעשות שימוש חכם בפטורים שנקבעו בחוק וזאת בנוסף לצד הפרוצדורלי, ובמקרים מסוימים עורך הדין מנסה להפחית ככל הניתן את המס הנדרש, זאת אם קבלת פטור לא מתאפשר.

אולי יעניין אותך גם >>> זקוקים ליועץ מס בבאר שבע?
                                  מס רכישה
                                  רואה חשבון בבאר שבע
 
                                 החזרי מס שבח 

רואה חשבון בקיא יותר בנושא החזרי מס ועל כן הוא מועדף על פני עורך דין

על אף זאת, צריך להבין כי בקיאותם של רואי חשבון בחוקי המיסוי הישראלי עשויה להיות עדיפה בכל הנוגע להשגת החזרי מס והפחתה בחבות מס שבח על ידי הגשת דוחות מס של שנים קודמות.

אל תשאירו אצלכם סימני שאלה מיותרים ותוודאו שאתם עושים כל שתוכלו על מנת לברר בדיוק מה מגיע לכם וכמה עליכם לשלם לרשות המיסים. התנהלות חכמה בהיבט הזה תוכל למנוע עוגמת נפש ולחסוך לכם סכומי כסף גדולים. כך שאתם רק צריכים לנקוט בצעדים הנכונים במקרה שלכם.

מיסוי מקרקעין באר שבע – פנו לרואה חשבון

  • יש לכם שאלות בתור רוכשים או מוכרים של  נכס?
  • אתם נמצאים לקראת עסקת מקרקעין וכעת אתם לא בטוחים לגבי המידע המשפטי או המיסוי שחל לגביכם?

כל שתצטרכו לעשות זה לפנות אלינו – אנו מתמחים בנושא של מיסוי מקרקעין, ואנו כבר נדריך אתכם לגבי המידע הרלוונטי ונסייע לכם בכל שנדרש.

תהליכי מיסוי מקרקעין בבאר שבע טומנים בחובם מידע רב שקשור בהיבטי המיסוי והמשפט. אם אתם נמצאים לקראת מכירה או רכישה של נכס, יהיה כדאי לכם לברר לעומק מה אתם יכולים לעשות על מנת לקבל את כל ההטבות שמגיעות לכם. אנו בטוחים שהתייעצות עם רואה חשבון תעזור לכם ותשתלם במידה רבה.

חשוב! תרומתו הייחודית של רואה חשבון בהחזרי המס

רואה חשבון יוכל להשיג עבורכם החזר מס שבח על ידי פטורים, קיזוזים וחלוקה של המס בין בני הזוג, קיזוז מס השבח לפי המס השולי, שימוש בנקודות זיכוי ובמגוון דרכים נוספות.