החזרי מס בערד

תושבי ערד והסביבה אשר מעוניינים לבדוק את נושא החזרי מס בערד, מבצעים זאת על ידי בדיקה מקיפה שמבצעים אנשי המקצוע בתחום זה.

בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאיים בערד

לא קיבלת – לא שילמת

אם לא קיבלת החזר מס – לא תשלם עבור הבדיקה אפילו 1 ש”ח

אנו נדאג למקסם את ההחזר הכספי שלך ומלוא זכויותך באופן מקצועי ורחב היקף.

בדיקת זכאות מלאה ללא עלות ובחינם.
התשלום יתבצע רק במידה ותקבל החזר כספי לחשבונך.

כל שנדרש לעשות מבחינתך הוא להקדיש 3 דקות ולמלא את השאלון, במידה ואינך בטוח בתשובה מסויימת ניתן לדלג ואנו ניצור קשר.

לחץ למעבר לעמוד השאלון ולקבלת החזר מס

איך אדע אם מגיע לי החזר מס?

יש צורך לבצע בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאים כדי להעלות את כל הנתונים לתוכנה ולראות מהי התוצאה שמתקבלת. לא אחת חשבי השכר מבצעים טעויות אנוש ואינם מחשיבים לכל עובד את כל נקודות הזיכוי המגיעות לו עקב סיבות שונות. אי קבלת הנקודות הללו גורר מצב שבו העובד משלם מס עודף ומשרד החזרי מס בערד, מבצע תחשיב מדויק ויכול להצביע על הסכום המדויק.

למה לא מחזירים לי את המס המיותר ששילמתי?

מס הכנסה מבצע תחשיבי מס משפחתיים שנתיים. לכן יש להגיש דוח אישי של שני בני הזוג, אשר כולל דוח על מלוא ההכנסות משכר ומכל גורם אחר. כמו כן יחושבו ההוצאות המוכרות במס כמו הפרשות לקופות גמל, קרנות פנסיה וקרן השתלמות.

העובדים המנוסים של החזרי מס בערד מבצעים בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאים ומגיעים לתוצאה שהמס ששולם הוא תקין או שיש החזר מס. אם נוצר החזר מס, יכינו עובדי החזר מס בערד את הדוח האישי לשנה הרלוונטית עם כל המסמכים הנדרשים.

פקידי מס הכנסה מבצעים הצלבות של הנתונים על פי המידע הקיים בידיהם ואם הכול תקין הם מפיקים שומה ומעבירים את ההחזר הכספי ללקוח תוך פרק זמן קצר.