החזרי מס בנתיבות

אפתח בדוגמא קלאסית: אצל עובדים שכירים בוצעו טעויות בתלושי השכר ולכן עליהם לבצע החזרי מס בנתיבות כדי שיקבלו את כל הכספים המיותרים הללו בחזרה. זוהי רק דוגמא אחת קלה וקטנה מסיבות רבות שקיימות להחזרי מס המגיעים לאוכלוסיות רבות.

בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאיים בנתיבות

לא קיבלת – לא שילמת

אם לא קיבלת החזר מס – לא תשלם עבור הבדיקה אפילו 1 ש”ח

אנו נדאג למקסם את ההחזר הכספי שלך ומלוא זכויותך באופן מקצועי ורחב היקף.

בדיקת זכאות מלאה ללא עלות ובחינם.
התשלום יתבצע רק במידה ותקבל החזר כספי לחשבונך.

כל שנדרש לעשות מבחינתך הוא להקדיש 3 דקות ולמלא את השאלון, במידה ואינך בטוח בתשובה מסויימת ניתן לדלג ואנו ניצור קשר.

לחץ למעבר לעמוד השאלון ולקבלת החזר מס

בדיקת הזכאות להחזרי מס בנתיבות

עובדי המשרד שהם בעלי ידע רב בכל מה שקשור לתחשיבי שכר בודקים אם כל אחד מהעובדים השכירים שילם מס על פי מה שהוא אמור לשלם, או שילם מס ביתר. כאשר מבצעים בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאים עולים על כך שלעובד מסוים גבו יותר מס כיוון שלא עדכנו את סעיף נקודות הזיכוי.

אם לדוגמה לעובדת נולדה תינוקת או לחלופין אם מדובר באדם גרוש אשר משלם דמי מזונות ולכן אמור לשלם מס מופחת. ערכה של כל נקודת זיכוי היא כמה מאות שקלים ולכן לאורך השנה, זה מצטבר לסכום גבוה. בהתאם לתוצאה שמתקבלת בבדיקה של החזרי מס בנתיבות, ממליצים ללקוח אם יש עודף מס ואם כדאי להגיש דוח אישי.

החזר מס עבור מס ששולם ביתר לאורך שנים רבות

אצל עובדים רבים נוצר מצב שהם שילמו בכל שנה מס מיותר. משרד החזר מס בנתיבות יכול להכין לכל לקוח דוחות אישיים עבור שש שנים אחורה. כאשר מתבצעת בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאים אפשר לראות באילו שנים נוצרת יתרת זכות ובאילו שנים תשלום המס היה נכון.

בדרך זו מגישים דוחות אישיים לצורך קבלת החזרי מס בנתיבות, לכל שש השנים האחרונות או למקצתן.