החזרי מס באופקים

בדיקה של החזרי מס באופקים היא נושא חשוב מאד כיוון שלשכירים רבים מגיעים החזרי מס וללא הגשת דוח אישי, מס הכנסה לא יחזיר להם את הכספים המגיעים להם.

בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאיים באופקים

לא קיבלת – לא שילמת

אם לא קיבלת החזר מס – לא תשלם עבור הבדיקה אפילו 1 ש”ח

אנו נדאג למקסם את ההחזר הכספי שלך ומלוא זכויותך באופן מקצועי ורחב היקף.

בדיקת זכאות מלאה ללא עלות ובחינם.
התשלום יתבצע רק במידה ותקבל החזר כספי לחשבונך.

כל שנדרש לעשות מבחינתך הוא להקדיש 3 דקות ולמלא את השאלון, במידה ואינך בטוח בתשובה מסויימת ניתן לדלג ואנו ניצור קשר.

לחץ למעבר לעמוד השאלון ולקבלת החזר מס

בדיקת זכאות להחזר מס

כדי לדעת אם קיים החזר מס יש לבצע בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאים. העובדים המיומנים מבצעים הליך של סימולציה באמצעות התוכנה הייעודית לכך. כאשר מקלידים את כל נתוני ההכנסות כמו סך המשכורות שקיבל כל אחד מבני הזוג במהלך השנה ממקומות העבודה השונים על פי טופסי 106 ומחשבים גם את ההוצאות המוכרות, אפשר להגיע לתוצאה כספית כלשהי, אם היה תשלום מס ביתר, המשרד יבצע עבור הלקוח את הפעולות הנדרשות כדי לקבל החזרי מס באופקים.

החזר מס – הגשת דוח אישי למס הכנסה

עובדים מומחים בתחום זה בודקים את כל המסמכים שהעבירו הלקוחות לצורך בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאים וממלאים את המסמכים הרלוונטיים לצורך הגשה לרשויות המס.

בדיקת התיק החזר המס

פקידי רשות המיסים בוחנים כל תיק של החזרי מס באופקים ומצליבים עם המידע הקיים ברשותם. אם אכן המידע הוא נכון ומדויק, הם מפיקים שומה והלקוח מקבל תוך פרק זמן קצר את הכספים המיותרים ששילם.

מדובר בהליך די מהיר ולכן מומלץ מאד לבצע אותו ולבדוק בכל שנה אם קיימת יתרת זכות. בדרך זו אפשר להגיש דוחות אישיים מפורטים עבר שש שנים אחורה ולקבל את מלוא ההחזרים המגיעים לכל אדם.