רואה חשבון בדימונה

מחפש רואה חשבון בדימונה אשר יוכל לבצע את מלאכתו באופן המיטבי ביותר עבור העסק שלך?
משרד רואה החשבון שלנו מעניק את כל המעטפת בנושא ניהול, דיווח והנפקת הדוחות השונים למס הכנסה, מעמ, ביטוח לאומי ועוד.. 

המיסוי הוא נושא מורכב בישראל, הן לאור השיעור הגבוה של המיסוי על כל רבדיו והן לאור השינויים שחלים ברמת המיסוי מעת לעת. משרד רואה חשבון רויסמן מתמחים במיסוי עסקים ומספקים את כלל שירותי החשבונאות לעסקים.

שירותי ראיית חשבון מלאים בדימונה

עובדי משרד רואה חשבון רויסמן חשבים  המיומנים מלווים את כל הלקוחות שלנו בנושאים יום יומיים כמו:

  • טיפול בחשבונות
  • הגשת דוחות חודשיים או דו חודשיים בדרך מקוונת וקלה עבור הלקוחות. כך הם גם מרוויחים עוד כמה ימי אשראי והכספים יורדים באמצעות הוראת הקבע, ללא צורך בטרחה הקשורה בהעברת המחאות.
  • דוחות כספיים רווח והפסד – בהתאם למידע בהנהלת החשבונות, אנו מכינים באופן קבוע דוחות רווח והפסד כדי לראות את מצבם הכלכלי של העוסקים הפטורים, העוסקות המורשים, השותפויות הרשומות והחברות בע"מ.

על פי התוצאות, אנו משוחחים עם הלקוחות ומייעצים להם לבצע שינויים נדרשים כמו לדוגמה להפחית בשיעור המקדמות כדי לא ליצור תשלום מס מיותר, להפוך מעוסק פטור לעוסק מורשה לאור העובדה שההכנסות עברו את הרף של הכנסות בסך כ – 100,000 ₪ בשנה ועוד.

רואה חשבון לעסקים בדימונה

אנו ברויסמן חשבים מספקים את כל שירותי החשבונאות לעסקים בכל גודל ומכל אזור.

 

תשלומי מס

ניהול המיסוי הוא נדבך חשוב מאד בהתנהלות של כל עסק. לאורך כל השנה אנו מייעצים ללקוחות שלנו בנושא תשלומי המקדמות, אם להעלות או להוריד אותם בהתאם לפעילות העסקית, תוך מבט קדימה כדי להיערך מראש על פי צפי תשלום המס או החזר המס.

המשרד מייצג את לקוחותיו מול רשויות המס בדיונים הקשורים להתנהלות העסקית, למידע בדוחות האישיים או בהצהרות ההון. הידע הרב שצברנו מאפשר לנו להגיע להסכמים ייחודים ולהבנות עם הרשויות, כדי שהלקוח ישלם את מינימום המס ההכרחי.

החזרים של מס שבח

אנו עורכים בדיקה מקצועית מעמיקה עבור הלקוחות שלנו ששילמו בשנים האחרונות מס שבח. קיימים כמה קריטריונים שעל פיהם הלקוח יכול לקבל את התשלום או חלק ממנו בחזרה לאור גילו או על פי פרמטרים אחרים שקבע משרד האוצר. בתום הבדיקה והפנייה לרשות המיסים, חלק מהלקוחות שלנו נהנים מהחזר של מס שבח בסך אלפי שקלים, או עשרות אלפי שקלים.

החזרי מס

אנו מגישים עבור שכירים רבים דוחות אישיים לשש שנים אחורה וזאת כדי שיקבלו את החזרי המס שמגיעים להם עבור השנים שבהן לא עבדו בכל חודשי השנה, קיבלו קצבאות שונות, לא קיבלו את כל נקודות הזיכוי המגיעות להם, או לא בוצע תיאום מס כאשר עבדו בשתי עבודות ולכן שולם כפל מס.

אם גם אתם רוצים ליהנות מהחזרי מס ושירותי חשבונאות מעולים, אנא השאירו מספר פרטים ונשמח להיות אתכם בקשר.