החזרי מס בירוחם

עצמאים מגישים בכל שנה באמצעות משרד החזרי מס בירוחם את הדוח האישי למשרדי מס הכנסה. דוח זה כולל את כל הפעילות העסקית שלהם בשנה החולפת.

בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאיים בירוחם

לא קיבלת – לא שילמת

אם לא קיבלת החזר מס – לא תשלם עבור הבדיקה אפילו 1 ש”ח

אנו נדאג למקסם את ההחזר הכספי שלך ומלוא זכויותך באופן מקצועי ורחב היקף.

בדיקת זכאות מלאה ללא עלות ובחינם.
התשלום יתבצע רק במידה ותקבל החזר כספי לחשבונך.

כל שנדרש לעשות מבחינתך הוא להקדיש 3 דקות ולמלא את השאלון, במידה ואינך בטוח בתשובה מסויימת ניתן לדלג ואנו ניצור קשר.

לחץ למעבר לעמוד השאלון ולקבלת החזר מס

החזר מס – מה כולל דוח אישי בכל שנת מס

מי שהוא עצמאי, עוסק מורשה כולל את כל הכנסותיו מצד אחד. מצד שני הוא מעביר את כל ההוצאות הקשורות לעסק כמו אחזקת רכבים או קניית חומרי גלם ובנוסף לכך לצורך בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאים הוא מעביר גם את כל האישורים על ההוצאות המוכרות שלו כמו הפרשות לקופות פנסיה, קרן השתלמות וקופת גמל.

אם העצמאי הוא נשוי, מצרפים לתחשיב גם טופס 106 של בת הזוג או את מלוא המידע על ההכנסות וההוצאות שלה, אם גם היא עצמאית. לאחר קליטת כל הנתונים עובד משרד החזרי מס בירוחם מעדכן את הלקוח, אם מגיע לו החזר מס ומה גובהו.

החזרי מס – העברת נתונים של התא המשפחתי

אם בעת בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאים התברר כי קיים החזר מס, הדרך היחידה לקבל את הכספים היא באמצעות דוח אישי. העצמאי מחויב להגיש דוח זה בכל שנה והשכיר אינו חייב להגיש דוחות אישיים.

במסגרת הכננת דוח אישי על ידי רואה חשבון החזרי מס בירוחם, מבצעים בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאים, מקלידים את כל הנתונים ומשדרים זאת למס הכנסה. אם קיימים החזרי מס גם עבור שש שנים קודמות, אפשר להכין דוח נפרד המכיל את נתוניה של כל שנה לצורך קבלת החזר.