רואה חשבון בנתיבות

מחפש רואה חשבון בנתיבות אשר יוכל לבצע את מלאכתו באופן המיטבי ביותר עבור העסק שלך?
משרד רואה החשבון שלנו מעניק את כל המעטפת בנושא ניהול, דיווח והנפקת הדוחות השונים למס הכנסה, מעמ, ביטוח לאומי ועוד.. 

שירותי חשבונאות מלאים בנתיבות

עובדי משרד רואה חשבון רויסמן חשבים  המיומנים מלווים את כל הלקוחות שלנו בנושאים יום יומיים כמו:

  • טיפול בחשבונות
  • הגשת דוחות חודשיים או דו חודשיים בדרך מקוונת וקלה עבור הלקוחות. כך הם גם מרוויחים עוד כמה ימי אשראי והכספים יורדים באמצעות הוראת הקבע, ללא צורך בטרחה הקשורה בהעברת המחאות.
  • דוחות כספיים רווח והפסד – בהתאם למידע בהנהלת החשבונות, אנו מכינים באופן קבוע דוחות רווח והפסד כדי לראות את מצבם הכלכלי של העוסקים הפטורים, העוסקות המורשים, השותפויות הרשומות והחברות בע"מ.

על פי התוצאות, אנו משוחחים עם הלקוחות ומייעצים להם לבצע שינויים נדרשים כמו לדוגמה להפחית בשיעור המקדמות כדי לא ליצור תשלום מס מיותר, להפוך מעוסק פטור לעוסק מורשה לאור העובדה שההכנסות עברו את הרף של הכנסות בסך כ – 100,000 ₪ בשנה ועוד.

שירותי חשבונאות לעסקים

אנו ברויסמן חשבים מספקים את כל שירותי החשבונאות לעסקים בנתיבות, בכל גודל ומכל אזור.

דוחות שנתיים למס הכנסה

כל מי שהוא עוסק פטור, עוסק מורשה, שותף בשותפות רשומה או בעל שליטה בחברה, נדרש בכל שנה להגיש דוח אישי לרשויות המס. חלק מהמידע קיים אצלנו במערכות מתוך נתוני הנהלת החשבונות בנוסף לכך אנו מבקשים כבר בתחילת השנה מהלקוחות להעביר אלינו את כל המסמכים הנוספים הרלוונטיים כמו לדוגמה:

  • טופסי 106 של בני הזוג.
  • מסמכים על הכנסות נוספות כמו הכנסה משכר דירה.
  • אישורים על הוצאות מוכרות במס, הפקדות לביטוחי חיים, ביטוחי מנהלים, קופות גמל, קרנות השתלמות, קופות פנסיה ואישורים מקוריים על תרומות לעמותות שיש להם אישור על פי סעיף 46 לחוק.

סימולציה עבור תוצאות הדוחות האישיים

לאחר קליטת מלוא הנתונים, התוכנה מבצעת את התחשיב ואפשר לראות את התוצאות של תשלום מס, או לחלופין קבלת החזר מס.

שכירים אינם נדרשים להגיש דוחות אישיים למס הכנסה, אך כדאי גם להם להיות אתנו בקשר כדי שנבדוק אם מגיע להם החזר מס. מי שלא עבד לאורך כל השנה, קיבל דמי אבטלה, חל"ת, דמי לידה או כל קצבה אחרת, קיימת סבירות שמגיע לו החזר מס. יש נושאים רבים שאנו בודקים במהלך הכנת הדוחות הללו, כדי שהלקוחות יקבלו את מלוא המס ששולם ביתר.

נשמח לעזור לשכירים בנושא אקוטי זה ולהגיש עבורכם דוח לשנה או לשש שנים אחורה על פי הצורך.