החזרי מס בדרום

תושבי הדרום אשר רוצים להגיש דוחות אישיים פונים אל משרד החזרי מס בדרום, כדי לבצע זאת בפועל, אם יש להם פעילות שמזכה אותם בהחזר מס.

בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאיים בדרום

לא קיבלת – לא שילמת

אם לא קיבלת החזר מס – לא תשלם עבור הבדיקה אפילו 1 ש”ח

אנו נדאג למקסם את ההחזר הכספי שלך ומלוא זכויותך באופן מקצועי ורחב היקף.

בדיקת זכאות מלאה ללא עלות ובחינם.
התשלום יתבצע רק במידה ותקבל החזר כספי לחשבונך.

כל שנדרש לעשות מבחינתך הוא להקדיש 3 דקות ולמלא את השאלון, במידה ואינך בטוח בתשובה מסויימת ניתן לדלג ואנו ניצור קשר.

לחץ למעבר לעמוד השאלון ולקבלת החזר מס

החזרי מס – תשלום עבור מוסד סיעודי המוכר במס

יש מצבים שבהם אחד ההורים של עובדים שכירים או עצמאים, נמצא במוסד סיעודי ולכן אחד מילדיו או כולם נושאים בנטל הכספי. הוצאה שנתית זו מוכרת במס בהתאם לקריטריונים שקבע מס הכנסה כמו גובה התשלום השנתי שהוא בסך הקרוב ל – 17,000 ₪ ורק אם הכסף שולם בכל חודש מחשבון הבנק של הילדים ולא של ההורה.

כדי לקבל את החלק היחסי של הוצאה זו, על הילדים להגיש דוח אישי באמצעות החזרי מס בדרום הכולל את כל המסמכים המקוריים של התשלומים למשרד הבריאות והוכחת תשלום בחשבון הבנק. בהתאם לכך מתבצעת בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאים לצורך תחשיב המס המגיע לבני המשפחה.

החזר מס – בדיקת הנתונים על ידי מס הכנסה

נציגי מס הכנסה בודקים את הדוח באופן מוקפד מול המידע שקיים ברשותם ובהתאם לנתונים מתבצעת בדיקת החזרי מס לשכירים ועצמאים ובתום הבדיקה, הם מפיקים שומה שכוללת את הזיכוי ממס עבור הוצאה ייחודית זו.

ללא הגשת דוח אישי באופן מוקפד על פי ההנחיות, על ידי משרד החזרי מס בדרום, לא יוכל הלקוח לקבל את ההחזר. אך משרד רואה החשבון אשר מכיר את כל החוקים, מבצע את העבודה הזו ומשדר את מלוא הנתונים כדי לקבל את הכספים הללו.