רואה חשבון בערד

רואה חשבון בערד מעניק לתושבי העיר והסביבה את כל המעטפת של תחום החשבונאות, על פי הצורך שלהם.

רואה חשבון מומלץ בערד

בעלי העסקים בערד זוכים לשירותי הנהלת חשבונות ברמה מקצועית גבוהה ביותר. מנהלי החשבונות ממשרד רואה חשבון בערד אשר עוברים על ההכנסות שלהם בכל חודש או בכל חודשיים בהתאם לתקופת הדיווח שלהם, מקלידים את מלוא המידע בתוכנה חד צידית אם הם עצמאיים, או דו צידית אם מדובר בחברה.

בנוסף לכך הם קולטים את כל ההוצאות השונות, חשבוניות של הוצאות קבועות עבור שכר דירה, חשמל, ארנונה ועוד וגם הוצאות משתנות כמו רכישת רכב, מחשבים או שיפוצים במושכר. חשבי השכר של רואה חשבון בערד מבצעים את תחשיבי השכר ובהתאם לכך מפיקים תלושי שכר לעובדים בכל העסקים.

שירותי חשבונאות לעסקים בערד

אנו ברויסמן חשבים מספקים את כל שירותי החשבונאות לעסקים בכל גודל ומכל אזור.

 

דוחות רבעוניים לכל העסקים

כדי לתהות על המצב העסקי של כל אחד מהעסקים השונים, רואה חשבון בערד מכין בכל רבעון דוח רווח והפסד וכך הוא מבצע אומדן של מצב העסק. בהמשך הוא  מייעץ ללקוח על צעדים שונים שכדאי שייבצע כמו שיטות ייעול העסק, קליטת או פיטורי עובדים וכל עצה שתגביר את המכירות ותעצים את הרווחים.

על פי נתוני הדוח, רואה חשבון בערד ממליץ ללקוח אם להגדיל את אחוז המקדמות למס הכנסה, להקטין אותם או לבטל אותן לחלוטין אם העסק אינו מגיע לחבות המס. בדרך זו, הלקוח אינו משלם עודף מס אלא משלם את המס הנכון בהתאם להכנסות וכך שומר על תזרים המזומנים שלו.

רואה החשבון חי את הלקוח ומעלה הצעות ייעול עסקיות אופרטיביות

אם יש דברים אקוטיים שנראים לנו לא תקינים בהתנהלות השוטפת, אנו מיידעים בנושא זה את בעל העסק, כדי שלא ייקלע למצבים פיננסיים קשים בעקבות התנהלות לא נכונה, שהוא אינו מודע לה כלל.

אנא השאירו מספר פרטים ונשמח לצרף אתכם לחוג הלקוחות המרוצים שלנו.