רואה חשבון בדרום

מחפש רואה חשבון בדרום אשר יוכל לבצע את מלאכתו באופן המיטבי ביותר עבור העסק שלך?
משרד רואה חשבון רויסמן מעניק את כל המעטפת בנושא ניהול, דיווח והנפקת הדוחות השונים למס הכנסה, מעמ, ביטוח לאומי ועוד.. משרדנו מעניק את מלוא המעטפת אשר זקוקים לה העסקים השונים בתחום החשבונאות. מתאים לכל עסק, בכל גודל ובכל תחום.

אנו מתמחים בתחום החקלאות בין יתר ההתמחויות של המשרד

מומלץ לקרוא גם >> מדרגות מס ואחוזי הנחה לפי ישובים בדרום

שירותי הנהלת חשבונאות בדרום

בהתאם לניירת ולדיווחים המקוונים מהלקוחות, אנו מקלידים את נתוני הנהלת החשבונות בתוכנות הייעודיות כדי לבצע תחשיבים חודשיים של התשלומים. בנוסף לכך אנו מבצעים תחשיבים של שכר העבודה לכל אחד מהעובדים בהתאם למידע הספציפי אשר מגיע מבעלי העסקים.

לאחר שהלקוחות מאשרים את ביצוע התשלומים בהתאם לגובהם, אנו משדרים באופן מקוון דיווחים ותשלומים לרשויות מע"מ, מס הכנסה מקדמות, מס הכנסה ניכויים, ביטוח לאומי וביטוח לאומי מעבידים. זוהי דרך נוחה ביותר וכך הלקוחות מרוויחים עוד כמה ימי עסקים, עד שהתשלום בפועל יורד מחשבון הבנק שלהם.

שירותי חשבונאות מלאים בדרום

עובדי משרד רואה חשבון רויסמן חשבים  המיומנים מלווים את כל הלקוחות שלנו בנושאים יום יומיים כמו:

  • טיפול בחשבונות
  • הגשת דוחות חודשיים או דו חודשיים בדרך מקוונת וקלה עבור הלקוחות. כך הם גם מרוויחים עוד כמה ימי אשראי והכספים יורדים באמצעות הוראת הקבע, ללא צורך בטרחה הקשורה בהעברת המחאות.
  • דוחות כספיים רווח והפסד – בהתאם למידע בהנהלת החשבונות, אנו מכינים באופן קבוע דוחות רווח והפסד כדי לראות את מצבם הכלכלי של העוסקים הפטורים, העוסקות המורשים, השותפויות הרשומות והחברות בע"מ.

על פי התוצאות, אנו משוחחים עם הלקוחות ומייעצים להם לבצע שינויים נדרשים כמו לדוגמה להפחית בשיעור המקדמות כדי לא ליצור תשלום מס מיותר, להפוך מעוסק פטור לעוסק מורשה לאור העובדה שההכנסות עברו את הרף של הכנסות בסך כ – 100,000 ₪ בשנה ועוד.

שירותי חשבונאות לעסקים בדרום

אנו ברויסמן חשבים מספקים את כל שירותי החשבונאות לעסקים בכל גודל ומכל אזור.

 

הגשת דוחות אישיים

בכל שנת כספים אנו מגישים דוחות אישיים עבור כל הלקוחות העצמאיים ובעלי השליטה בחברות. המומחים שלנו בתחום זה מכינים כל דוח בתשומת לב רבה כדי לכלול בו את כל ההכנסות וגם את כל ההוצאות המוכרות, כדי שגובה המס יהיה על פי חבות המס של כל אדם.

הגשת הצהרת הון

כל אדם שפותח עסק נדרש בחודשים הראשונים להגיש הצהרת הון ולאחר מכן הדרישה היא אחת לכמה שנים להגיש שוב הצהרה עדכנית. אנו עוברים עם הלקוח על כל המידע ובהתאם לנתונים ולמסמכים מגישים דוח מרוכז אשר כולל את הנכסים שברשותו כמו דירה, חנות, משרד או קרקע. פרטי המכונית שברשותו וכלי תחבורה נוספים. פרטים על כספים בחסכונות, קופות גמל, קופות פנסיה ועוד.

משרדנו לשירותכם בכל מה שקשור להתנהלות עם רשויות המס וכל נושא חשבונאי.