Skip to content

החזרי מס שבח בנתניה

החזרי מס שבח בנתניה מיועץ מס מומחה ומנוסה

משרד רואה חשבון רויסמן מתמחה בחשבונאות ומיסוי לכל סוגי העסקים וחברות בע"מ. התמחויות ייחודיות נוספות למשרד בתחומי החקלאות, התעשייה והמסחר. שירותי המיסוי וחשבונאות שלנו מתחילים מהבנת הצרכים הפיננסיים והיכרות עם הלקוח וממשיך לאורך כל חיי העסק: החל מפתיחת תיק, ניהול חשבונות, יעוץ מס שוטף, הכנת הדוח השנתי וייצוג שוטף ברשויות המס.

אנא מלאו את הטופס ואנו נחזור בהקדם

1
2
3
4

החזרי מס שבח בנתניה: איך לקבל ולמה חשוב להיעזר ביועץ מס

אם מכרתם נכס נדל"ן בנתניה, אתם עשויים להיות זכאים לקבלת החזר מס שבח בנתניה. החזר מס שבח הוא סכום כסף שתוכלו לקבל באם אתם עומדים בתבחינים שנקבעו להחזרי מס שבח

חוק מס שבח

על פי חוק מיסוי מקרקעין, כל מי שמכר נכס נדל"ן בישראל, חייב להגיש דיווח על המכירה למנהל מס שבח. הדיווח כולל את פרטי הנכס, מחיר המכירה, מחיר הרכישה וכן נתונים נוספים. לאחר קבלת הדיווח, מנהל מס שבח יקבע את שיעור מס השבח שיש לשלם.

 

פירוט מספר קריטריונים להחזר מס שבח בנתניה

על מנת לבדוק את הזכאות שלכם להחזר מס שבח, יש לבחון את הנסיבות הספציפיות שלכם וכל מקרה לגופו.

  • ביצוע פריסת מס השבח לשנים קודמות תוך ניצול מדרגות מס נמוכות
  • בעלי הפסדים בשוק ההון אשר ניתנים לקזז מול השבח
  • אנשים מעל גיל 60 אשר זכאים למדרגות מס מופחתות
  • זוגות החולקים ביחד בנכס הנמכר
  • הזכאים לפטורים או הקלות לפי חוק מיסוי מקרקעין
  • בעלי נכסים הזכאים לשיעורים מס "היסטוריים", כלומר שיעורי מס מופחתים
אם אתם עומדים באחד מהקריטריונים הללו, מומלץ לפנות לייעוץ מס מקצועי כדי לבדוק את הזכאות שלכם להחזר מס שבח

 

יש להדגיש כי ישנם קריטריונים רבים אחרים נוספים להחזר מס שבח, לעיתים מדובר בשילוב של מספר מצבים ייחודיים לכן, רק יועץ מס המומחה בטיפול מס שבח ומכיר את כל עקרונותיו וסוגיו ידע למצות לחלוטין את הפרשי המס המגיעים לכם במס שבח.

 

דוגמאות של משרדנו בקבלת החזר מס שבח בנתניה:

  • טיפלנו בזוג ששילם לשלם 165,000 ₪ על מכירת קרקע, לאחר הטיפול  הצלחנו להחזיר לו חזרה 123,000 ₪.
  • פנה אלינו זוג אשר מכר מגרש, שילם 127,000 ₪, לאחר שניצלנו את כל ההטבות שלא נוצלו הצלחנו להחזיר 88,000 ₪.
  • הגיע אלינו אדם אשר שילם מס שבח של 232,000 ₪ על זכויות בניה, לאחר הטיפול שלנו קיבל לחשבון הבנק 97,000 ₪.
  • זוג מכר דירה ואחר בדיקתנו בשל אי ניצול כל הטבות הצלחנו להחזיר להם 48,000.

ייעוץ כלכלי

היעוץ הכלכלי המקצועי שמוענק ע"י רואה חשבון רויסמן יכול להביא לשיפור משמעותי ביכולת התכנון הפיננסי ובכך להפוך החלטות עסקיות למדוייקות ומשתלמות יותר ע"י קבלת החלטות המבוססות על ידע עדכני מלא

תכנון מס מתקדם

בזכות הניסיון העשיר של רויסמן ברשויות המס: תכנון מס מדוייק ומותאם אישית מסייע ללקוחות לחסוך כסף רב במיסים ובמיסוי כפול ובכך מסייע בהבראת עסקים.
תכנון מס יכול לסייע לך בחיסכון כספי, ליצר יציבות פיננסית וניהול פיננסי יעיל יותר בהמשך וכן בפיתוח עסקי כגון זיהוי אפשרויות השקעה, גיוס הון ועוד.

התנהלות מול הרשויות

המשרד הוקם ע"י רואה חשבון יוסף רויסמן לאחר שכיהן כ-25 שנה בתפקידים בכירים במס הכנסה. ניסיונו רב השנים במס הכנסה תורם רבות לאיכות השירות שמקבלים לקוחות המשרד. אנו מודעים למורכבות שבניהול מול רשויות המס. ניסיוננו העשיר יכול לפתור, לייעל ולקדם פעילות נכונה ויעילהמול רשויות אלו

30+ שנים ומאות לקוחות מרוצים

כעצמאי אני מקבל את שירותי ראיית החשבון והנהלת החשבונות ממשרדו של "רויסמן חשבונאות ומיסוי" במשך 10 שנים, הן בחברה בע"מ שבבעלותי והן כעוסק מורשה. כל תקופת עבודתנו יחד זכיתי תמיד לקבל שירות אדיב, מהיר ונעים ומעל לכל – מקצועי ביותר! ממליץ בחום!
ניסן אלון
מורגש הבדל משמעותי בשירות ראיית החששבון אצל רויסמן
יחס אישי ומקצועי, המשרד נותן שקט נפשי מההתמודדות עם שלטונות המס תוך עדכון שוטף, הייתי שנים אצל רואה חשבון אחר ניתן להרגיש את ההבדל.
אמויאל דוד
הקמת חממות בע"מ
צוות המשרד הכולל בראשותו של מריו רויסמן, מלווה אותנו כבר 10 שנה, הצוות מלווה אותנו בכל תחומי ניהול החשבונות, נותן לנו שרות מעולה מול הרשויות: מע"מ , מס הכנסה , וביטוח לאומי, מכין לנו לפי בקשותינו דוחות הנדרשים לטובת מימון העסק שלנו, מול מרכז ההשקעות בחקלאות , מול גופי המימון בנקאיים וחוץ בנקאיים, המשרד מרכז עבורנו שרות מקצועי, מענה לכל צורכנו ביעילות וזמינות רבה. על כך מודים לך ולאביך על המסירות הרבה בשרות המקצועי והחכם שלכם.
אביהר גיורא ופרדי נפתלי
חקלאים במושב חצבה בערבה

ההישגים שלנו - רוצה גם?

החזרי מס שבח ללקוחות
0 +
אחוזי הצלחה בייצוג תיקים
0 %
זמן תגובה ממוצע ללקוחות
0 דקות
התמחויות ייחודיות
0 +